Ontdek de reviews van klanten van De Dreeve in Zedelgem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prettige feestdagen

Review door Wendy op 2023-12-22
Scoremotivatie
Prettige feesten!

Review door Karin op 2023-12-20
Scoremotivatie
Super vriendelijk, ruim en lekker aanbod, gezellig zitten. We komen hier heel graag!

Review door Lise op 2023-12-15
Scoremotivatie
Perfecte service en altijd heel erg lekker!

Review door Valerie op 2023-12-13
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk

Review door Lotte op 2020-10-09
Scoremotivatie
Uitstekende service

Review door Ilias op 2020-10-03
Scoremotivatie
Toppertje!

Tips voor de handelaar
Nog schonere serveuse 👍🏻

Review door Jeroen op 2016-01-09
Scoremotivatie
altijd heel lekker en vriendelijk

Tips voor de handelaar
alles is perfect :-)

Review door Cindy op 2016-01-03
Scoremotivatie
Altijd welgekomen , zeer vriendelijke mensen en personeel. Zal er niet met honger weggaan.

Review door Kyell op 2015-12-11
Scoremotivatie
superlief

Review door Hilde op 2015-12-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.