Ontdek de reviews van klanten van Euro Design in Zedelgem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Een gezond en liefdevol 2024

Review door Caroline op 2024-01-13
Scoremotivatie
Een goede gezondheid en een Fijn Eindejaar! \r\nVoor Filip en familie

Review door Marianne op 2023-12-01
Scoremotivatie
Nee hoor, ka, hem aan iedereen aanbevelen

Review door Antoine op 2022-12-27
Scoremotivatie
Bedankt voor de goeie en vriendelijke service, telkens opnieuw!

Review door Tine op 2021-01-03
Scoremotivatie
Gezegend 2021

Review door Willem op 2020-12-19
Scoremotivatie
Doe zo voort

Review door Bert op 2020-12-12
Scoremotivatie
doe zo verder.We kunnen altijd op je rekenen en alles is vlot klaar.

Review door Marleen op 2019-12-19
Scoremotivatie
merci voor de topservice elke keer!

Review door Veerle op 2019-12-10
Scoremotivatie
een goede gezondheid en een succesvol 2020 !!!

Review door Bruno op 2019-12-10
Scoremotivatie
Prettig eindejaar !

Review door Paula op 2019-12-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.