Ontdek de reviews van klanten van Juwelier Allemeersch - Bruggeman in Zele.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
VAKMANSCHAP

Review door DIRK op 2020-12-21
Scoremotivatie
Top service!

Review door Mehdi op 2020-10-08
Scoremotivatie
Uitstekende service

Review door Chloé op 2020-10-07
Scoremotivatie
Vakbekwaamheid ten top .Steeds professionele en eerlijke uitleg.

Review door DIRK op 2019-01-11
Scoremotivatie
Vakkennis ten top, altijd fijn om langs te gaan en supervriendelijk

Review door Catuja op 2018-04-27
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk!

Tips voor de handelaar
Geen tips alles is in orde!

Review door Laura op 2017-12-31
Scoremotivatie
Gedienstig en Beleefd en vriendelijk vrouwtje

Tips voor de handelaar
Goe bezig

Review door Etienne op 2016-01-13
Scoremotivatie
klantvriendelijkheid

Tips voor de handelaar
geen tips

Review door Dirk op 2015-12-30
Scoremotivatie
Heel goeie service, vriendelijk en goed geholpen

Review door Angelique op 2015-12-21
Scoremotivatie
zeer tevreden over service

Review door Staf op 2015-12-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.