Ontdek de reviews van klanten van Fantastique in Zingem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Fantastique, een handelszaak die... 9,5 Review door Monique op 2021-02-22
Super vriendelijke geduldige ver... 10 Review door op 2021-02-14
Super vriendelijke verkoopster.... 10 Review door op 2021-02-14
Fijne feestdagen!... 9,5 Review door Leen op 2020-12-23
Fijne feesten en een gezond 2021... 9 Review door Nancy op 2020-12-20
Fijne Kerstdagen en een Gelukkig... 10 Review door Bert op 2020-12-18
altijd vriendelijk... 9,7 Review door Marie-jeanne op 2020-12-18
Fijne feestdagen! Groetjes... 10 Review door Natacha op 2020-12-18
Mooie zaak en vriendelijke bedie... 10 Review door Marleen op 2020-12-18
De mooiste decoratieshop uit de... 10 Review door Marleen op 2020-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.