Reviews voor De Passant
Ontdek de reviews van klanten van De Passant in Zoutleeuw.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke ontvangst en vlotte bediening!
Review door Stephan op 2019-09-26
Steeds vriendelijke ontvangst en vlotte bediening!
Review door Stephan op 2019-09-26
Scoremotivatie
Supervriendelijke uitbater
Review door Roger op 2019-09-26
Supervriendelijke uitbater
Review door Roger op 2019-09-26
Scoremotivatie
topbediening, en altijd zeer vriendelijk !
Review door Francis op 2019-09-21
topbediening, en altijd zeer vriendelijk !
Review door Francis op 2019-09-21
Scoremotivatie
Zaak prima in orde en zeer vriendelijke bediening.
Review door Freddy op 2019-09-20
Zaak prima in orde en zeer vriendelijke bediening.
Review door Freddy op 2019-09-20
Scoremotivatie
Het is ne hele sympathieke en vriendelijke cafébaas
Review door Carine op 2019-09-18
Het is ne hele sympathieke en vriendelijke cafébaas
Review door Carine op 2019-09-18
Scoremotivatie
hier is plezier troef, met een goei pint om van te genieten
Review door Eric op 2019-01-11
hier is plezier troef, met een goei pint om van te genieten
Review door Eric op 2019-01-11
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en behulpzaam.zeer verzorgd cafetaria
Review door Titine op 2018-04-08
altijd vriendelijk en behulpzaam.zeer verzorgd cafetaria
Review door Titine op 2018-04-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.