Ontdek de reviews van klanten van Mireille Heindryckx in Aalter.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
leuke vakantie gehad dankzij deze lieve, vriendelijke, behulpzame reisagente. Ze luisterde naar de wensen van onze volledige familie.

Review door Sigrunn op 2022-12-31
Scoremotivatie
Heel tevreden van Mireille, super organisatrice en steeds alle vragen met de glimlach beantwoorden.\r\nDoe zo verder

Review door Annelien op 2022-12-31
Scoremotivatie
Tophandelaar. Geen moeite is haar te veel.\r\nOnze reis was perfect geregeld en voorbereid

Review door Giovanni op 2022-12-31
Scoremotivatie
Blijf geloven in je passie !! Klanten hebben er zoveel baat bij

Review door Ch op 2022-12-30
Scoremotivatie
doorzetting en veel steun in deze voor iedereen onwezenlijke tijden

Review door Reinald op 2020-12-20
Scoremotivatie
Altijd met de glimlach zal Mireille een antwoord vinden op alle vragen\r\n

Review door Giovanni op 2020-12-19
Scoremotivatie
Professionele reisagent. Zeer bekwaam en met een passie voor haar job en klanten.

Review door Noël op 2020-01-01
Scoremotivatie
Prettig eindejaar

Review door Ghislain op 2019-12-31
Scoremotivatie
Top madam, zij zorgt ervoor dat je zorgeloos op reis kan gaan.

Review door LIEVE op 2019-12-31
Scoremotivatie
Doe zo verder :-)

Review door Dimitri op 2019-12-31
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.