Ontdek de reviews van klanten van VW Audi Center in Balen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ja Nick, proficiat met de renovatie en uitbreiding van je bedrijf. Proficiat ook dat je je personeel zo gelukkig kan houden. Doe zo verder.\r\nHet ga jullie goed!\r\n

Review door Eric op 2024-01-05
Scoremotivatie
voor 2024 hopelijk minder lange wachttijden

Review door Myriam op 2024-01-04
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en corecte handelaar . De beste wensen voor 2024 .

Review door Freddy op 2024-01-03
Scoremotivatie
Goede service

Review door Siebe op 2023-12-22
Scoremotivatie
Super vriendelijke garage, altijd bereid om te helpen .

Review door Petra op 2023-11-09
Scoremotivatie
Vriendelijk en behulpzaam personeel.\r\nGeven duidelijke toelichting over werkzaamheden en factuur.\r\nAangename sfeer.\r\n

Review door Ann op 2023-10-26
Scoremotivatie
Top,vanwege kennis,kunde,overleg en vriendelijkheid.

Review door Jos op 2023-10-18
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk, professionele benadering, rechtvaardige prijzen, perfecte service...

Review door José op 2023-01-05
Scoremotivatie
Doe zo verder!! ?

Review door Annelies op 2023-01-04
Scoremotivatie
Super bedankt voor de snelle service!\r\nMen beste wensen voor 2023! \r\nLaila Jaanisoo

Review door Laila op 2023-01-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.