Ontdek de reviews van klanten van Tripo glaswerken alu & pvc ramen bv in Beringen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Al jaren een fijne samenwerking met Francois.

Review door Joris op 2020-12-19
Scoremotivatie
doe zo verder !!!!

Review door Louis op 2020-12-19
Scoremotivatie
Goede afwerking

Review door Gaetano op 2019-01-03
Scoremotivatie
Prijs kwaliteit zeer goed.

Review door Joris op 2019-01-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Review door Harrie op 2018-12-23
Scoremotivatie
Uiterst vriendelijke bediening en meedenkend en helpend.

Review door Harrie op 2018-12-23
Scoremotivatie
Bijzonder vriendelijk en meegaand. Gaven glaswerk mee ondanks dat ik portemonnee vergeten was. Uiteraard later de rekening voldaan.

Review door Harrie op 2018-12-23
Scoremotivatie
Glas laten snijden oor enkele schilderijkadertjes. Was mijn portemonnaie vergeten. Desondanks glas meegekregen. Dag later uiteraard de rekening voldaan. Waren bijzonder vriendelijk en meewerkend.

Review door Harrie op 2018-12-23
Scoremotivatie
We zijn daar heel goed behandelend, en ze maken ook duidelijke afspraken.

Review door Mieke op 2016-12-29
Scoremotivatie
goede ontvangst met uitleg

Tips voor de handelaar
Technisch meer uitleg door deskundige(ramen deuren)

Review door Luc op 2016-07-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.