Ontdek de reviews van klanten van Namasté - Therapie & massage in Beveren.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Hildegarde zal en kan je helpen met problemen of een zalige massage, zij is ook heel vriendelijk

Review door Heyndrickx op 2023-12-16
Scoremotivatie
Bedankt Hildegarde om steeds tijd te maken voor een gesprek en om het je klanten steeds zo aangenaam mogelijk te maken!

Review door Carina op 2022-12-24
Scoremotivatie
Dat 2021 zo snel mogelijk mag normaliseren , dat we elkaar snel mogen terug zien in goede gezondheid .

Review door op 2020-12-19
Scoremotivatie
Zeer goede begeleiding en coaching om terug in je kracht te staan. Onmiddellijke reactie en resultaat

Review door Caroline op 2019-01-10
Scoremotivatie
Lekkere geurtjes bij haar gekocht voor aromatherapie.

Review door Nancy op 2018-12-08
Scoremotivatie
Zit je minder goed in je vel en sleept dit gevoel aan , dan is dit het juiste adres voor een duwtje in de juiste richting . Je vind een vriendelijk en luisterend oor en word ook lichamelijk geholpen om spanning in je lichaam te helpen verminderen . Deze deugddoende masserende handen alleen al doen het lichaam véél deugd . Een aanrader in deze hectische tijden

Review door op 2018-11-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.