Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij De Smedt in Boortmeerbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Goed bezig... 7,9 Review door Emilie op 2020-10-12
Goede zaak... 8,2 Review door Elias op 2020-10-11
Het lekkerste brood en pisoletje... 10 Review door Jean-Marie op 2019-10-19
Altijd een beleefde en vriendeli... 9 Review door Frans op 2019-10-14
Altijd even vriendelijk en gedie... 9,5 Review door Richerzhagen op 2018-01-01
Steeds vriendelijke bediening!... 10 Review door Jeroen op 2017-12-31
Steeds vriendelijk. Lekker brood... 9,5 Review door Béa op 2016-12-27
Steeds even vriendelijk... 10 Review door ANITA op 2016-12-18
Altijd zeer behulpzaam... 10 Review door Dani op 2015-12-13
Super vriendelijk... 10 Review door ANITA op 2015-12-13
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.