Ontdek de reviews van klanten van Hairstudio Classic's in Brasschaat.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
altijd stipt & correct

Review door Oswald op 2020-12-18
Scoremotivatie
Spijtig van deze coronatijden maar niet getreurd, doe zo verder. Op naar 2021 met veel \"Knipplezier\" nu zeker met al die koppen die staan te popellen om je terug te zien. Ik wens je nog een prettig eindejaar toe. Paul

Review door Paul op 2020-12-18
Scoremotivatie
Ze is gewoon de beste !

Review door Veerle op 2020-11-01
Scoremotivatie
Chantal doet echt haar best. In deze Coronatijd zit ik met een gerust gevoel in haar stoel, alle voorzorgsmaatregelen volgt ze nauw op. Ze kijkt ook toe dat haar klanten ze opvolgt. Niettegenstaande de extra moeite dat dat allemaal kost voelt een bezoek aan haar salon aan net of er geen Corona is.

Review door Jef op 2020-11-01
Scoremotivatie
zeer klantvriendelijk en gericht.altijd open voor een echte kappersbabbel.

Review door Julio op 2020-10-31
Scoremotivatie
Haarstudio classic's is niet alleen een goede kapperszaak maar ook een uiterst vriendelijke warme persoon,Chantal, die deze kapperzaak runt.

Review door Benjamin op 2020-10-30
Scoremotivatie
Fantastisch. Ondanks alle corona toestanden toch positieve sfeer

Review door Hugo op 2020-10-30
Scoremotivatie
Een supervriendelijke, enthousiaste kapster, die er telkens in slaagt mijn wilde haardos tot bedaren te brengen ! Proficiat om in deze rare Corona-tijden, de klanten op een veilige, hygiënische manier een hippe snit te bezorgen ! Volhouden en # stay safe.

Review door Louis op 2020-10-27
Scoremotivatie
Altijd goedlachse kapster .!Altijd tevreden bediend !

Review door Jean op 2020-10-25
Scoremotivatie
Steeds snel en vriendelijk geholpen. Aanrader!

Review door Bastien op 2020-10-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.