Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

ASAP Nails & Beauty is de vriendelijkste handelaar van Brugge! 

Op vrijdag 4 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salons Lodewijk Van Male, te Brugge. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met ASAP Nails & Beauty 
 
“De award is voor ons een teken van erkenning, dat de klanten tevreden zijn met de service die wij bieden. In augustus 2016 vierden we dat we 10 jaar bestaan! Deze award op dit moment winnen is natuurlijk leuk meegenomen. Om Vriendelijkste Handelaar te worden, hebben we wel extra inspanningen gedaan. We hebben de nodige mails verstuurd na elke bestelling van klanten, zowel via de online shop als in onze winkel. Op die manier hebben we de mensen aangespoord om op ons te stemmen, en dat heeft duidelijk wat opgeleverd! We zijn nu Vriendelijkste Handelaar van Brugge, maar we blijven streven naar perfectie. Een 100% op het diploma zou de kers op de taart zijn. Dus dat is ons streefdoel.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar is voor ons erg belangrijk, omdat we dagelijks bezig zijn met klanten. Bovendien is het een erkenning naar de klanten toe, dat ze hier steeds terecht kunnen met alle vragen. Dat is één van de redenen waarom we zoveel belang hechten aan de Lente- en Eindejaarsactie. Daardoor weten we wat de klanten van onze bediening in de winkel vinden en waaraan we nog moeten werken. De Lente- en Eindejaarsactie en het platform Handelgids zijn voor ons een extra vorm van reclame.”

“Onze specialiteiten zijn de opleidingen Manicurist en Gel- en acrylnagels. Ik ben zelf begonnen met een nagelstudio en ik heb verschillende wedstrijden French Manicure gewonnen. Ik deel dus graag mijn passie, tips en tricks met onze studenten. Onze toekomstplannen zijn om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn en om nog meer opleidingen te kunnen aanbieden van topdocenten.”