Ontdek de reviews van klanten van Beenhouwerij De Leeuwebrug in Brugge.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Wij wensen jullie prettige feestdagen!Gilbert en Sonja xxx??

Review door Gilbert op 2020-12-19
Scoremotivatie
Dank je Philip en Claudine voor de schitterende service doorheen de jaren, een prettig eindejaar, een goede gezondheid, en hopelijk een meer \"normaal\" en coronavrij nieuw jaar. Groetjes, de broodjesman Stefan.

Review door Stefan op 2020-12-18
Scoremotivatie
Van harte dank voor de super vriendelijke en correcte ontvangst!\r\nFijne en lekkere bereidingen, kwaliteistvolle producten, eerlijke prijzen...als tevreden klant kom ik graag terug!\r\nHouden zo! Beste wensen voor een goed eindejaar en hopelijk een coronavrij 2021!\r\nProficiat!!!

Review door Lieve op 2020-12-18
Scoremotivatie
Een eerlijke en vriendelijke bediening

Review door Kurt op 2020-02-27
Scoremotivatie
Hoed af voor de slager die voor ELKE klant een vriendelijk woord of een grapje klaar heeft. En duidelijk met plezierzijn werk doet!

Review door Anna op 2020-02-26
Scoremotivatie
- vlotte bediening - vriendelijk onthaal + leuke babbel telkens - respectvol in omgang - kwaliteitsvolle producten

Review door Ayla op 2020-02-15
Scoremotivatie
uitstekende zaak slagerij De Leeuwenbrug

Review door Noël op 2020-02-13
Scoremotivatie
Komt ge daar veel of af en toe ze zijn er altijd vriendelijk en goedlachs. Steeds klaar voor advies, zeer verzorgd en goeie producten.

Review door Nadine op 2020-02-11
Scoremotivatie
Zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst van de uitbaters. Een perfecte service en een ruime keuze van zeer goede en kwalitatieve hoogstaande producten. Gelijk wat je aan de uitbaters vraagt, dat wordt altijd met dezelfde vriendelijkheid en inzet uitgevoerd. Werkelijk, we zijn zeer tevreden.

Review door Jean-Marie op 2020-02-10
Scoremotivatie
zeer vriendelijk, en goede kwaliteit van producten en een goede prijs

Review door Marie rose op 2020-02-09
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.