Reviews voor Beenhouwerij De Leeuwebrug
Ontdek de reviews van klanten van Beenhouwerij De Leeuwebrug in Brugge.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Philippe en Claudine, beste wensen voor 2024!
Review door Stefan op 2024-01-04
Philippe en Claudine, beste wensen voor 2024!
Review door Stefan op 2024-01-04
Scoremotivatie
Ook al kom ik niet elke dag binnen in de slagerij, toch word ik telkens behandeld alsof ik een trouwe klant ben. Dat vind ik heel fijn
Review door Veerle MM op 2023-12-24
Ook al kom ik niet elke dag binnen in de slagerij, toch word ik telkens behandeld alsof ik een trouwe klant ben. Dat vind ik heel fijn
Review door Veerle MM op 2023-12-24
Scoremotivatie
Een bijzonder gezond en gelukkig nieuwjaar jaar\r\nEn bedankt voor jullie passie voor het afleveren van lekkere producten
Review door N op 2023-12-23
Een bijzonder gezond en gelukkig nieuwjaar jaar\r\nEn bedankt voor jullie passie voor het afleveren van lekkere producten
Review door N op 2023-12-23
Scoremotivatie
Dank voor de goede zorgen het hele jaar lang en jullie vriendelijkheid verdient méér dan een pluim!
Review door Lieve op 2023-12-22
Dank voor de goede zorgen het hele jaar lang en jullie vriendelijkheid verdient méér dan een pluim!
Review door Lieve op 2023-12-22
Scoremotivatie
Ik wens dat jullie elke dag gelukkig mogen zijn en elke dag een goede lachbui hebben.
Review door Paco op 2023-12-21
Ik wens dat jullie elke dag gelukkig mogen zijn en elke dag een goede lachbui hebben.
Review door Paco op 2023-12-21
Scoremotivatie
Bedankt voor het eerlijke vlees
Review door Carina op 2023-12-21
Bedankt voor het eerlijke vlees
Review door Carina op 2023-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.