Ontdek de reviews van klanten van CatiMaxi in Buggenhout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
We kunnen altijd met een gerust hart onze poesjes achterlaten bij Catimaxi. Toplocatie en super vriendelijk onthaald.

Review door Johan & Laurette op 2023-10-23
Scoremotivatie
Isabelle van CATIMAXI zorgt uitstekend voor je kat terwijl jij zelf zorgeloos op vakantie kan! Een aanrader! A+++

Review door Vera op 2023-10-13
Scoremotivatie
Tijdens onze vakantie is er super goed gezorgd voor Billie. Ze was op haar gemak in het kattenhotel en Isabelle verzorgde haar met heel veel liefde. Wij vertrekken altijd met een gerust hart op reis! Tip top!

Review door Sofie op 2023-04-09
Scoremotivatie
eerste keer dat ik gebruik maakte van de diensten van CatiMaxi voor ons Lilli (kattinneke) ..zij was daar 9 dagen.. uitrst goed verzorgd in een excellente omgeving voor poezen... bedankt Isabelle !

Review door Ingrid op 2022-07-04
Scoremotivatie
Super opvang voor ons 12 jarig Fonske bij Catimaxi

Review door Claire op 2021-08-31
Scoremotivatie
Persoonlijke aanpak, vriendelijke zaakvoerster en een tevreden baasje na zomerverlof van onze kat

Review door Hilde op 2021-08-01
Scoremotivatie
Doe zo verder

Review door Océane op 2020-10-11
Scoremotivatie
Door de goede opvang zijn de baasjes van Boris en Lilly op een zorgeloze vakantie geweest.

Review door Hanne op 2020-07-16
Scoremotivatie
We kunnen onze 2 poesjes altijd met een gerust hart achter laten bij Isabelle. Zij is een super vriendelijke dame met veel aandacht voor elke poes die bij haar resideert. Met af en toe wat mooie foto's blijven we vanop afstand meevolgen. Van ons krijgt ze méér dan 1 dikke duim !!! Ik ???

Review door Johan & Laurette op 2019-10-05
Scoremotivatie
Bij Catimaxi worden je poezen verzorgd zoals dit thuis zou gebeuren. Isabelle is een supervriendelijke uitbaatster die alle poezen 1 voor 1 kent en voor hen zorgt alsof ze van haar zijn. Wij kunnen met een gerust hart op verlof vertrekken als onze poezen bij haar zijn.

Review door Peter op 2019-09-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.