Ontdek de reviews van klanten van Boetiek Feeling Good in Deerlijk.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Martine is briljant altijd even vriendelijk en neemt tijd om u te bedienen.\r\nReeds vele jaren ben ik er een tevreden klant.\r\nHaar medewerking is steeds met goede bedoelingen.\r\nJa ik vind een eerlijke toffe vrouw, en daarom koop ik het liefst en met volle vertrouwen bij haar.\r\n

Review door Magda op 2020-12-18
Scoremotivatie
Martine, jij doet da super goed, doe zo verder. Altijd fijn bij jou komen shoppen.

Review door Marinka op 2020-12-18
Scoremotivatie
Vriendelijkheid is troef !

Review door ANN op 2020-12-17
Scoremotivatie
Super vrouw met een eerlijke mening! Ze zorgt er steeds voor dat je met een goed gevoel uit de winkel stapt met een zalige outfit!\r\nWe wensen dat 2021 een knaller mag worden met een gigantische verkoop!

Review door Sharon op 2020-12-17
Over de ontvangst
Steeds even vriendelijk met iedereen.

Over product/dienst
De aankoop is altijd piek fijn in orde.

Over de service
Nog geen klachten gehad achteraf.

Review door Magda op 2018-11-07
Scoremotivatie
ziet wat u past en is niet opdringerig maar vriendelijk.

Review door Magda op 2018-11-07
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en helpt steeds bij een goede keuze van iedere aankoop. Je gaat mooi en met kleding die u staat en past de deur uit. Zodat ge met vertrouwen bij Martine uw volgende garderobe zult aanschaffen. Bedankt voor het goede onthaal Martin en doe zo verder.

Review door Magda op 2017-03-25
Scoremotivatie
Heel vriendelijk

Review door Kathy op 2016-06-29
9,5 9,5/10...
Scoremotivatie
9,5/10

Review door Lydie op 2016-06-10
Scoremotivatie
natuurlijk vriendelijk,

Review door Deloof op 2016-05-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.