I
Ingrid
2019-12-30
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Nathalie bediend je altijd met een glimlach . Tijd voor een klein babbeltje als het niet te druk is, ben er al jaren klant , een aanrader

Schrijf zelf een review over Bakkerij Op den Dijk Meer info Bakkerij Op den Dijk »