Reviews voor Bloemen Florina
Ontdek de reviews van klanten van Bloemen Florina in Diksmuide.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Heel vriendelijke mensen ,altijd goed bediend. Niets is hen teveel, bepaalde bloemen nodig is bestellen en iets later afhalen. Een aanrader.
Review door op 2025-01-07
Heel vriendelijke mensen ,altijd goed bediend. Niets is hen teveel, bepaalde bloemen nodig is bestellen en iets later afhalen. Een aanrader.
Review door op 2025-01-07
Scoremotivatie
Altijd leuk om daar een mooi boeket te kopen ! Ook leuke kleine attenties te krijgen
Review door Sandra op 2025-01-05
Altijd leuk om daar een mooi boeket te kopen ! Ook leuke kleine attenties te krijgen
Review door Sandra op 2025-01-05
Scoremotivatie
florina een aangename bloemen winkel help graag met je om de juiste keuze te maken heel voordelige prijzen
Review door Hilda op 2024-12-27
florina een aangename bloemen winkel help graag met je om de juiste keuze te maken heel voordelige prijzen
Review door Hilda op 2024-12-27
Scoremotivatie
Mooie bloemstukken heel klantvriendelijk gewoon top
Review door Vinessa op 2024-12-25
Mooie bloemstukken heel klantvriendelijk gewoon top
Review door Vinessa op 2024-12-25
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, creatief en tip top in orde xxx
Review door An op 2024-12-25
Altijd vriendelijk, creatief en tip top in orde xxx
Review door An op 2024-12-25
Scoremotivatie
Altijd kunstwerkjes van boeketten of bloemstukjes.
Review door Maaike op 2024-12-25
Altijd kunstwerkjes van boeketten of bloemstukjes.
Review door Maaike op 2024-12-25
Scoremotivatie
Enorm mooie stukken en boeketten en altijd verse bloemen
Review door Ariane op 2024-12-24
Enorm mooie stukken en boeketten en altijd verse bloemen
Review door Ariane op 2024-12-24
Scoremotivatie
Super vriendelijk. Verse bloemen, prachtige stukken . Reeds jaren mijn favoriete zaak
Review door Danniel op 2024-12-23
Super vriendelijk. Verse bloemen, prachtige stukken . Reeds jaren mijn favoriete zaak
Review door Danniel op 2024-12-23
Scoremotivatie
Deze handelaar is super vriendelijk en levert mooi werk !
Review door D\'haene op 2024-01-11
Deze handelaar is super vriendelijk en levert mooi werk !
Review door D\'haene op 2024-01-11
Scoremotivatie
Doe zo voort , beste bloemenwinkel vd streek , goede prijs altijd kwaliteit , al jaren tevreden klant
Review door Peter op 2024-01-08
Doe zo voort , beste bloemenwinkel vd streek , goede prijs altijd kwaliteit , al jaren tevreden klant
Review door Peter op 2024-01-08
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.