Ontdek de reviews van klanten van Burtline Fashion in Eeklo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Hopend op een \"normaal\" 2021.

Review door Sandra op 2020-12-18
Scoremotivatie
Succesvolle eindejaarsperiode! Knusse feestdagen.

Review door Greet op 2020-12-17
Scoremotivatie
Een succesvol 2021 zonder Corona ?

Review door Anita op 2020-12-17
Scoremotivatie
Graag tot ziens in 2021!

Review door Carine op 2020-12-17
Scoremotivatie
De vriendelijkste winkel uitbaadster van EEKLO is de MVR van Burthline , lingerie en badmode !

Review door Annie op 2020-12-08
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke vlotte en deskundige service

Review door Michaël op 2020-11-13
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en staat steeds ter uwer beschikking met raad. Neem heel ruim de tijd om u iets geschikt te tonen en te laten passen.

Review door Annie op 2020-09-25
Scoremotivatie
Ik nomineer Julie Lippens van Burtline. Ik had zeer dringend een sportbh nodig, maar had niet echt de tijd om naar de winkel te gaan en het op mijn gemak te passen. Julie had speciaal voor mij eentje uitgezocht en het aan de kant gelegd. Ze heeft ook de winkel enkele minuten langer opengehouden zodat ik er toch om kom gaan. Ze stelde voor dat ik hem op mij gemak thuis zou passen en dan later kwam betalen of terugbrengen. Ook naast deze uitzonderlijke situatie is ze zeer vriendelijk en neemt ze haar tijd om voor u het beste artikel uit te zoeken. Niks is voor haar te veel. Ze verdient het dus zeker en vast om eens in de bloemetjes gezet te worden.

Review door Yne op 2020-09-09
Scoremotivatie
Vriendelijke dame van Burtline. Goed geholpen! Haalt alles uit de kast om de klant tevreden te stellen.

Review door Greet op 2020-08-08
Scoremotivatie
De zaak Burtline in Eeklo : Eigenares is heel professioneel en begeleidt met haar ervaring de klanten heel goed. Ze weet wat ze vertelt en kent haar winkelwaar uitstekend waardoor je als klant de winkel kunt buitenstappen met een goed gevoel dat je het juiste aankocht. Super !!

Review door Katy op 2020-05-31
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.