Ontdek de reviews van klanten van Happy Zoo in Geel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

9,5 Hey...
Scoremotivatie
Hey

Review door Eline op 2023-10-10
Scoremotivatie
Bedankt voor cadeautje voor dierendag

Review door Lydia op 2023-10-06
Scoremotivatie
Vriendelijk, beantwoorden goed mijn vragen. Ik ga zeker terug langs

Review door Sofie op 2023-10-04
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk bediening

Review door Nancy op 2023-10-04
Scoremotivatie
Voor werelddierendag kregen we een gratis goodie bag vol leuks voor onze hond! Vriendelijke mensen en ruim assortiment!

Review door Käthe op 2023-10-04
Scoremotivatie
Bedankt voor de goede services

Review door Luisa op 2023-10-03
Scoremotivatie
Als ik een vraag heb wordt ik direct geholpen. En kunnen ze er antwoorden op geven. Het ging over mijn koningspoedel die wat te mager stond. En nu is ze terug op gewicht.

Review door Davy op 2023-10-02
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen! Heel fijne winkel met een zeer groot assortiment voor alle huisdieren, steeds met goede raad.

Review door Valerie op 2023-09-29
Scoremotivatie
Beste wensen voor 2023!

Review door Els op 2022-12-23
Scoremotivatie
beste wensen voor 2023 en tot de volgende in jullie prachtige winkel vol dierenspulletjes

Review door Luc op 2022-12-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.