Ontdek de reviews van klanten van Karel Maes bv in Geel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Karel maes. Zeer vriendelijk corerk en eerlijk ,zo moesten ze allemaal zijn. Doe zo voort ,ik ben zeer fier dit te mogen melden.

Review door Herman op 2020-10-17
Scoremotivatie
Wat je ze ook vraagt altijd even geduldig en vriendelijke uitleg

Review door Hugo op 2020-09-21
Scoremotivatie
Zeer goede service en klantvriendelijkheid bij Karel Maes: ze staan je bij met raad en daad, wanneer het jou uitkomt, en denken actief mee zonder iets op te dringen. Werken heel netjes en precies. Heel tevreden over!

Review door Sara op 2020-09-17
Scoremotivatie
goede service en kwaliteit

Review door Wim op 2020-09-01
Scoremotivatie
Onze ramen voor het huis enkele jaren geleden gekocht bij Maes. Klein en gezellig bedrijf, snelle en vlotte service, heel vriendelijk, zoeken mee wat je zelf het liefste wil zonder aan te dringen en duurste aan te willen bieden. Nu ook onze vliegenramen gekocht. Weerom heel tevreden over de ganse service. Ook bij kleine problemen komen ze langs om een oplossing te bieden en hiervoor nog niets moeten betalen!

Review door Vicky op 2020-07-09
Scoremotivatie
zeer vriendelijk ontvangst,zeer behulpzaam, neemt echt tijd om alle vragen te beantwoorden. geen stress, en altijd met een glimlach.

Review door Yves op 2020-07-07
Scoremotivatie
Topservice ondanks Corona-drukte! Snel en tegen een redelijke prijs werd de gevraagde herstelling uitgevoerd.

Review door Fred op 2020-06-08
Scoremotivatie
Vriendelijke dienstverlening, ook goed bereikbaar tijdens de Corona crisis, zeer behulpzaam.

Review door Annelies op 2020-05-20
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk onthaal, straalt de warmte van een familiebedrijf uit. Ze nemen er echt de tijd om je verder te helpen.

Review door Peter op 2020-04-07
Scoremotivatie
SNEL CONTACT VAN HANDELAAR NA MIJN OPROEP DAN DOET HIJ WAT AFGESPROKEN IS AAN CORRECTE PRIJS

Review door URBAIN op 2020-03-21
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.