Ontdek de reviews van klanten van Fab - Ulous in Gistel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ik hoop dat je snel terug mag starten!

Review door Veerle op 2020-12-19
Scoremotivatie
Dit is onmogelijk : topservice

Over de ontvangst
Vriendelijkheid is top

Review door Eddy op 2017-06-18
Over de ontvangst
Altijd warm en hartelijk onthaal!

Over het interieur
Gezellig en aangenaam vertoeven voor je behandeling!

Over product/dienst
Uitstekende dienstverlening en service!

Over de service
Zodra ze tijd heeft, belt ze je op.

Review door Vicky op 2017-05-28
Scoremotivatie
Klant is koning!

Review door Dirk op 2017-05-14
Scoremotivatie
Top service van een top vrouw

Review door Eddy op 2017-05-14
Scoremotivatie
Vriendelijk, comfortabel, gezellig.

Over de ontvangst
Altijd een vriendelijke ontvangst.

Over product/dienst
Goede verzorging.

Review door op 2017-05-14
Scoremotivatie
Zeer spontane en vriendelijke ontvangst! Bij Fabienne voel je je altijd welkom en de service is top!

Review door Vicky op 2016-04-10
Scoremotivatie
Rustige en vriendelijke benadering. Aanrader.

Tips voor de handelaar
Geen tips. Uitstekende dienstverlening

Review door Tamara op 2016-04-09
Scoremotivatie
Altijd goed ontvangen, doet extra\'s voor de klanten die niet tot het takenpakket horen, altijd te bereiken.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!

Review door Kim op 2016-03-19
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en behulpzaam.

Review door Caroline op 2016-01-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.