Ontdek de reviews van klanten van Horta Martens in Hasselt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Prettige feesten en een gezond 2... 9 Review door Ronny op 2019-12-23
Neen alles is prima daar \r\nz... 10 Review door Eddy op 2019-12-17
Gezellige winkel...prima service... 10 Review door Tournelle op 2019-12-14
Ik doe daar soms bood schappen.... 9,8 Review door Glenn op 2019-12-13
Rijk aanbod. Vriendelijke bedien... 9,8 Review door Lu op 2019-12-11
Heel fijne winkel en super vrien... 10 Review door Liesbeth op 2019-12-11
STEEDS PERSOONLIJKE TOPSERVICE... 9,9 Review door Marcel op 2019-12-11
Bedankt voor de vriendelijke beh... 10 Review door Benoni op 2019-12-11
Heel mooie winkel, mooie kerstve... 10 Review door Ronny op 2019-12-07
Altijd behulpzaam en vriendelijk... 9,1 Review door Liliane op 2019-01-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.