Mooie kleren en van goede kwaliteit Je kan...
R
Rudi
2024-12-28
2024-12-28
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Mooie kleren en van goede kwaliteit
Je kan relax rond lopen in de winkel zonder u opgedrongen wordt om iets te kopen.
Ook de eigenaars is heel vriendelijk en behulpzaam om u te helpen.
Vindt het een aangename kledingwinkel.