R
Rudi
2024-12-28
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
Mooie kleren en van goede kwaliteit Je kan relax rond lopen in de winkel zonder u opgedrongen wordt om iets te kopen. Ook de eigenaars is heel vriendelijk en behulpzaam om u te helpen. Vindt het een aangename kledingwinkel.

Schrijf zelf een review over Marjel Boetiek Meer info Marjel Boetiek »