Reviews voor Marjel Boetiek
Ontdek de reviews van klanten van Marjel Boetiek in Hulshout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke verkoopster, helpt waar nodig en geeft voldoende tijd om rustig te kiezen en te passen. Zeer uitgebreid aanbod aan kleding, voor elk wat wils. De aangename sfeer nodigt uit om terug te gaan! Dikke proficiat aan de zaak
Review door Greet op 2026-06-24
Zeer vriendelijke verkoopster, helpt waar nodig en geeft voldoende tijd om rustig te kiezen en te passen. Zeer uitgebreid aanbod aan kleding, voor elk wat wils. De aangename sfeer nodigt uit om terug te gaan! Dikke proficiat aan de zaak
Review door Greet op 2026-06-24
Scoremotivatie
Mooie collectie, vriendelijke en hulpvolle bediening.
Review door Marleen op 2026-06-20
Mooie collectie, vriendelijke en hulpvolle bediening.
Review door Marleen op 2026-06-20
Scoremotivatie
Zij is zeer behulpzaam en zal ook niets opdringen.
Review door Linda op 2026-06-19
Zij is zeer behulpzaam en zal ook niets opdringen.
Review door Linda op 2026-06-19
Scoremotivatie
Al jarenlang ben ik klant bij “Marjel”. Altijd ben ik er even vriendelijk ontvangen, ongeacht of ik er gewoon een kijkje kwam nemen of ik er iets kocht. Vriendelijkheid, deskundige raad en natuurlijk altijd opnieuw een schitterende collectie: nergens anders in de streek vind je dergelijke fantastische combinatie.
Review door Roos op 2026-06-19
Al jarenlang ben ik klant bij “Marjel”. Altijd ben ik er even vriendelijk ontvangen, ongeacht of ik er gewoon een kijkje kwam nemen of ik er iets kocht. Vriendelijkheid, deskundige raad en natuurlijk altijd opnieuw een schitterende collectie: nergens anders in de streek vind je dergelijke fantastische combinatie.
Review door Roos op 2026-06-19
Scoremotivatie
Christiane is heel vriendelijk. Ze is geduldig. Ze is eerlijk. Als iets je niet past of staat zegt ze het ook. Bij haar koop je kleding en accessoires in vertrouwen
Review door GERDA op 2026-06-09
Christiane is heel vriendelijk. Ze is geduldig. Ze is eerlijk. Als iets je niet past of staat zegt ze het ook. Bij haar koop je kleding en accessoires in vertrouwen
Review door GERDA op 2026-06-09
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening. En veel keuze top uit mooie collectie
Review door Chris en Nancy op 2026-06-05
Zeer vriendelijke bediening. En veel keuze top uit mooie collectie
Review door Chris en Nancy op 2026-06-05
Scoremotivatie
Topwinkel!! Je vindt er altijd iets… meestal veel te veel!! Met een topverkoopster!
Review door Katrien op 2026-06-04
Topwinkel!! Je vindt er altijd iets… meestal veel te veel!! Met een topverkoopster!
Review door Katrien op 2026-06-04
Scoremotivatie
Mooie outfits in alle prijsklassen, uitgebreide collectie, wekelijkse wijziging van etalage wat je nieuwsgierigheid opwekt.
Review door Josée op 2026-06-04
Mooie outfits in alle prijsklassen, uitgebreide collectie, wekelijkse wijziging van etalage wat je nieuwsgierigheid opwekt.
Review door Josée op 2026-06-04
Scoremotivatie
Altijd leuk aangenaam winkelen. Helpt samen met mij de juiste keuze te maken geeft steeds ook haar eigen eerlijke mening dat zeker geaccepteerd wordt ! Koop je iets of koop je niets blijft steeds zeer vriendelijk. Top vrouw zo blij met haar al verkoopster doet haar werk met 100 % overtuiging! Hilde
Review door Hilde op 2026-06-02
Altijd leuk aangenaam winkelen. Helpt samen met mij de juiste keuze te maken geeft steeds ook haar eigen eerlijke mening dat zeker geaccepteerd wordt ! Koop je iets of koop je niets blijft steeds zeer vriendelijk. Top vrouw zo blij met haar al verkoopster doet haar werk met 100 % overtuiging! Hilde
Review door Hilde op 2026-06-02
Scoremotivatie
Vriendelijke dame die je bij staat en niet opdringt om te kopen enals het niet goed zit zegt ze het ook Toppie
Review door Diane op 2026-05-31
Vriendelijke dame die je bij staat en niet opdringt om te kopen enals het niet goed zit zegt ze het ook Toppie
Review door Diane op 2026-05-31
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.