Reviews voor Marjel Boetiek
Ontdek de reviews van klanten van Marjel Boetiek in Hulshout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Steeds heel vriendelijk, behulpzaam en oog voor ieders persoonlijke stijl
Review door Maya op 2021-01-10
Steeds heel vriendelijk, behulpzaam en oog voor ieders persoonlijke stijl
Review door Maya op 2021-01-10
Scoremotivatie
Op de vorige review was myn "shift lock" ingeschakeld... :( vandaar een nieuwe :) Ik wens je niks groots,niks duurs,maar alles waar je stil van droomt... Een liefde-en vreugdevol 2021 xxx
Review door Lynn op 2021-01-10
Op de vorige review was myn "shift lock" ingeschakeld... :( vandaar een nieuwe :) Ik wens je niks groots,niks duurs,maar alles waar je stil van droomt... Een liefde-en vreugdevol 2021 xxx
Review door Lynn op 2021-01-10
Scoremotivatie
Ik wens je niks groots,niks duurs, maar alles waar je stil van droomt... een liefde- en vreugdevol 2021 xxx Lynn
Review door Lynn op 2021-01-10
Ik wens je niks groots,niks duurs, maar alles waar je stil van droomt... een liefde- en vreugdevol 2021 xxx Lynn
Review door Lynn op 2021-01-10
Scoremotivatie
altijd welkom ,behulpzaam en vriendelijk ,en eerlijk
Review door Ingrid op 2021-01-10
altijd welkom ,behulpzaam en vriendelijk ,en eerlijk
Review door Ingrid op 2021-01-10
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk , en zegt eerlijk haar gedacht . Top verkoopster Doe zo voort
Review door Leen op 2021-01-10
Altijd even vriendelijk , en zegt eerlijk haar gedacht . Top verkoopster Doe zo voort
Review door Leen op 2021-01-10
Scoremotivatie
Boetiek Marjel’. Altijd even vriendelijk, is eerlijk van het past bij je of is minder . Top winkel van de buurt met top madam als verkoopster .
Review door Leen op 2021-01-10
Boetiek Marjel’. Altijd even vriendelijk, is eerlijk van het past bij je of is minder . Top winkel van de buurt met top madam als verkoopster .
Review door Leen op 2021-01-10
Scoremotivatie
Super vriendelijke, spontane en behulpzame dame bij boetiek Marjel
Review door SANDRA op 2021-01-08
Super vriendelijke, spontane en behulpzame dame bij boetiek Marjel
Review door SANDRA op 2021-01-08
Scoremotivatie
Doe zo verder Christiane, je bent top door je gedrevenheid, vriendelijkheid, correct advies. Je winkel is mooi, en netjes. Je krijgt een warm gevoel als je binnenkomt door een hartelijke groet. Als klant krijg je vrijheid om te kijken, zoeken en te passen. Niets is teveel om dan de klant met raad en daad bij te staan. Eerlijkheid siert je. Grt, Ann
Review door Ann op 2021-01-08
Doe zo verder Christiane, je bent top door je gedrevenheid, vriendelijkheid, correct advies. Je winkel is mooi, en netjes. Je krijgt een warm gevoel als je binnenkomt door een hartelijke groet. Als klant krijg je vrijheid om te kijken, zoeken en te passen. Niets is teveel om dan de klant met raad en daad bij te staan. Eerlijkheid siert je. Grt, Ann
Review door Ann op 2021-01-08
Scoremotivatie
Christiane, de uitbaatster, is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zij laat u rustig kijken en passen, en geeft advies zoveel je wil. Zij geeft eerlijke mening, en dringt niet aan. 2020 deed ze er alles aan om zo coronaproof mogelijk te werken, en daar is ze bijzonder goed in geslaagd. De prijzen zijn eerlijk, de winkel is mooi aangekleed en netjes. Niets dan lof, geen negatieve commentaar.
Review door Ann op 2021-01-08
Christiane, de uitbaatster, is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zij laat u rustig kijken en passen, en geeft advies zoveel je wil. Zij geeft eerlijke mening, en dringt niet aan. 2020 deed ze er alles aan om zo coronaproof mogelijk te werken, en daar is ze bijzonder goed in geslaagd. De prijzen zijn eerlijk, de winkel is mooi aangekleed en netjes. Niets dan lof, geen negatieve commentaar.
Review door Ann op 2021-01-08
Scoremotivatie
Super vriendelijke dame, ze kent haar klanten perfect en helpt ze prima.
Review door Lutgarde op 2021-01-07
Super vriendelijke dame, ze kent haar klanten perfect en helpt ze prima.
Review door Lutgarde op 2021-01-07
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.