Reviews voor Marjel Boetiek
Ontdek de reviews van klanten van Marjel Boetiek in Hulshout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
altijd heel vriendelijk en behulpzaam, ook al is het druk
Review door Mariette op 2025-01-31
altijd heel vriendelijk en behulpzaam, ook al is het druk
Review door Mariette op 2025-01-31
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en een geweldig aanbod van mode.
Review door Lieve op 2025-01-31
Altijd even vriendelijk en een geweldig aanbod van mode.
Review door Lieve op 2025-01-31
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke verkoopster, mooie winkel en goede koopjes.
Review door Natasja op 2025-01-31
Zeer vriendelijke verkoopster, mooie winkel en goede koopjes.
Review door Natasja op 2025-01-31
Scoremotivatie
Altijd zeer vriendelijk, behulpzaam, goed advies. Topzaak !
Review door Nathalie op 2025-01-31
Altijd zeer vriendelijk, behulpzaam, goed advies. Topzaak !
Review door Nathalie op 2025-01-31
Scoremotivatie
Heel behulpzaam,vriendelijk niks is haat teveel ze verdient een dikke pluim 👍
Review door Eliane op 2025-01-31
Heel behulpzaam,vriendelijk niks is haat teveel ze verdient een dikke pluim 👍
Review door Eliane op 2025-01-31
Scoremotivatie
Elke keer een unieke ervaring bij CHRISTIANE voor elk wat wils en met een brede glimlach ga je buiten.🥰
Review door Elisabeth op 2025-01-31
Elke keer een unieke ervaring bij CHRISTIANE voor elk wat wils en met een brede glimlach ga je buiten.🥰
Review door Elisabeth op 2025-01-31
Scoremotivatie
Super vriendelijke eigenares/verkoopster. Prachtige kleding. Aangename sfeer dus perfecte boetiek !
Review door Brigitte op 2025-01-31
Super vriendelijke eigenares/verkoopster. Prachtige kleding. Aangename sfeer dus perfecte boetiek !
Review door Brigitte op 2025-01-31
Scoremotivatie
Super goed ontvangst! Steeds vriendelijk! Voor ieder wat wils!!
Review door Kelly op 2025-01-30
Super goed ontvangst! Steeds vriendelijk! Voor ieder wat wils!!
Review door Kelly op 2025-01-30
Scoremotivatie
Een top-combinatie van vriendelijk, respectvol, eerlijk en professioneel! Ook heel tof dat er begrip is voor budget limiet. Ik kom altijd met iets heel speciaals naar huis, nooit weggegooid geld. Dit is 10 op 10.
Review door Aelita op 2025-01-30
Een top-combinatie van vriendelijk, respectvol, eerlijk en professioneel! Ook heel tof dat er begrip is voor budget limiet. Ik kom altijd met iets heel speciaals naar huis, nooit weggegooid geld. Dit is 10 op 10.
Review door Aelita op 2025-01-30
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en eerlijk als het niet goed zit zal ze je erzelf attent op maken en zeer behupzaam. Voor mij de vriendelijkste en beste verkoopster. Groetjes Rita Stevens
Review door Rita op 2025-01-30
Steeds vriendelijk en eerlijk als het niet goed zit zal ze je erzelf attent op maken en zeer behupzaam. Voor mij de vriendelijkste en beste verkoopster. Groetjes Rita Stevens
Review door Rita op 2025-01-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.