Reviews voor Marjel Boetiek
Ontdek de reviews van klanten van Marjel Boetiek in Hulshout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Marjel Boetiek is een super leuke winkel met een hele toffe bediening. Christiane is heel lief, behulpzaam en geeft haar eerlijke mening, wat ik zeer op prijs stel!
Review door Ilse op 2025-12-09
Marjel Boetiek is een super leuke winkel met een hele toffe bediening. Christiane is heel lief, behulpzaam en geeft haar eerlijke mening, wat ik zeer op prijs stel!
Review door Ilse op 2025-12-09
Scoremotivatie
Het is hier altijd ontspannnen en fijn shoppen . Aan advies geen gebrek . Vriendelijk en behulpzaam is christiane altijd . Ze maakt rijd voor haar klantjes en voor haar zaak .
Review door Jessy op 2025-12-09
Het is hier altijd ontspannnen en fijn shoppen . Aan advies geen gebrek . Vriendelijk en behulpzaam is christiane altijd . Ze maakt rijd voor haar klantjes en voor haar zaak .
Review door Jessy op 2025-12-09
Scoremotivatie
Het was mijn eerste bezoek. Vriendelijke, behulpzame dame. Mooie collectie. Ze gaan mij daar nog zien.
Review door Sonja op 2025-12-09
Het was mijn eerste bezoek. Vriendelijke, behulpzame dame. Mooie collectie. Ze gaan mij daar nog zien.
Review door Sonja op 2025-12-09
Scoremotivatie
Ze heeft leuke kleren en ze is heel vriendelijk. Je voelt je op je gemak in de winkel. Ik vind er altijd leuke broeken.
Review door Katrien op 2025-12-08
Ze heeft leuke kleren en ze is heel vriendelijk. Je voelt je op je gemak in de winkel. Ik vind er altijd leuke broeken.
Review door Katrien op 2025-12-08
Scoremotivatie
Heel vriendelijke en behulpzame dame. Heel aangenaam om daar een outfit te gaan shoppen.
Review door Ann op 2025-12-08
Heel vriendelijke en behulpzame dame. Heel aangenaam om daar een outfit te gaan shoppen.
Review door Ann op 2025-12-08
Scoremotivatie
Super leuke zaak!! Heel vriendelijk! Mooie stijlvolle kleding! Bedankt
Review door Anouk op 2025-12-06
Super leuke zaak!! Heel vriendelijk! Mooie stijlvolle kleding! Bedankt
Review door Anouk op 2025-12-06
Scoremotivatie
Heel vriendelijk, geeft je tijd in de winkel. Helpt jou met de keuze, dat alles perfect is. Top winkel zeker een aanrader aan andere klanten!
Review door Tamra op 2025-12-06
Heel vriendelijk, geeft je tijd in de winkel. Helpt jou met de keuze, dat alles perfect is. Top winkel zeker een aanrader aan andere klanten!
Review door Tamra op 2025-12-06
Scoremotivatie
Steeds heel vriendelijk en bereidt tot helpen. Veel keuze in verschillende prijsklasse Il
Review door Jo op 2025-12-06
Steeds heel vriendelijk en bereidt tot helpen. Veel keuze in verschillende prijsklasse Il
Review door Jo op 2025-12-06
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening, goede hulp bij het kiezen.
Review door Maxine op 2025-12-06
Vriendelijke bediening, goede hulp bij het kiezen.
Review door Maxine op 2025-12-06
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, geeft eerlijk advies, zal je niet zomaar iets aansmeren om te kunnen verkopen.
Review door An op 2025-12-06
Altijd vriendelijk, geeft eerlijk advies, zal je niet zomaar iets aansmeren om te kunnen verkopen.
Review door An op 2025-12-06
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.