Reviews voor Marjel Boetiek
Ontdek de reviews van klanten van Marjel Boetiek in Hulshout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ruime keuze aan mooie kleding. Ontzettend klantvriendelijk.
Review door Chantal op 2026-04-25
Ruime keuze aan mooie kleding. Ontzettend klantvriendelijk.
Review door Chantal op 2026-04-25
Scoremotivatie
Het is altijd een plezier om te winkelen bij Marjel Boetiek. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam, wat zorgt voor een aangename winkelervaring. Groetjes Erika
Review door Erika op 2026-04-15
Het is altijd een plezier om te winkelen bij Marjel Boetiek. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam, wat zorgt voor een aangename winkelervaring. Groetjes Erika
Review door Erika op 2026-04-15
Scoremotivatie
Een super vriendelijke en bekwame dame die je met een glimlach bediend een aanraden voor als je graag een mooie outfit wenst
Review door Eunice op 2026-04-15
Een super vriendelijke en bekwame dame die je met een glimlach bediend een aanraden voor als je graag een mooie outfit wenst
Review door Eunice op 2026-04-15
Scoremotivatie
Je kan vrijblijvend rondsnuffelen in de winkel. Vriendelijkheid in alle omstandigheden en professionele ondersteuning bij het kiezen van de correcte outfit.
Review door Lieve op 2026-04-12
Je kan vrijblijvend rondsnuffelen in de winkel. Vriendelijkheid in alle omstandigheden en professionele ondersteuning bij het kiezen van de correcte outfit.
Review door Lieve op 2026-04-12
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke verkoopster, altijd met een glimlach op haar gezicht en natuurlijk heel mooie kleding te koop
Review door Brigitte op 2026-04-11
Zeer vriendelijke verkoopster, altijd met een glimlach op haar gezicht en natuurlijk heel mooie kleding te koop
Review door Brigitte op 2026-04-11
Scoremotivatie
Een Toppertje. Helpt u heel goed verder altijd even vriendelijk ook al is het dat je 10stuks past en niks vind nog altijd even vriendelijk en zegt ook als het je niet staat. Supermadam
Review door Eliane op 2026-04-09
Een Toppertje. Helpt u heel goed verder altijd even vriendelijk ook al is het dat je 10stuks past en niks vind nog altijd even vriendelijk en zegt ook als het je niet staat. Supermadam
Review door Eliane op 2026-04-09
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Geeft eerlijke meningen zonder te kijken naar eigen gewin. Is enkel bezig met ervaring klant en hun geluk.
Review door Nathalie op 2026-04-04
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Geeft eerlijke meningen zonder te kijken naar eigen gewin. Is enkel bezig met ervaring klant en hun geluk.
Review door Nathalie op 2026-04-04
Scoremotivatie
Altijd eerlijk ! Vriendelijk en gedienstig Klant is koning .
Review door Shuk yin op 2026-04-04
Altijd eerlijk ! Vriendelijk en gedienstig Klant is koning .
Review door Shuk yin op 2026-04-04
Scoremotivatie
Christiane is vriendelijk, eerlijk en maakt altijd tijd voor een babbeltje. Ze verkoopt vooral Belgische mode tegen eerlijke prijzen. Vind je niets, ze dringt niets op. Zo leuk winkelen daar.
Review door Ann op 2026-04-04
Christiane is vriendelijk, eerlijk en maakt altijd tijd voor een babbeltje. Ze verkoopt vooral Belgische mode tegen eerlijke prijzen. Vind je niets, ze dringt niets op. Zo leuk winkelen daar.
Review door Ann op 2026-04-04
Scoremotivatie
Hele mooie winkel waar je altijd vriendelijk ontvangen wordt en geholpen ,kwaliteitsvolle kleding voor elke leeftijd .wij komen er graag zowel mijn moeder als ik en mijn dochters dus voor ieder wat wils
Review door Ilse op 2026-04-02
Hele mooie winkel waar je altijd vriendelijk ontvangen wordt en geholpen ,kwaliteitsvolle kleding voor elke leeftijd .wij komen er graag zowel mijn moeder als ik en mijn dochters dus voor ieder wat wils
Review door Ilse op 2026-04-02
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.