Reviews voor Marjel Boetiek
Ontdek de reviews van klanten van Marjel Boetiek in Hulshout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Aangenaam winkelen, alle hulp die je nodig hebt. Dank je Marjel!
Review door Bieke op 2025-01-05
Aangenaam winkelen, alle hulp die je nodig hebt. Dank je Marjel!
Review door Bieke op 2025-01-05
Scoremotivatie
Iedereen krijgt hier een persoonlijke en warme onttvangst, met aandacht voor een mooie outfit die perfect past bij uitstraling. En steeds met een brede oprechte glimlach ! Een toptalent die Christiane !
Review door Phyllis op 2025-01-05
Iedereen krijgt hier een persoonlijke en warme onttvangst, met aandacht voor een mooie outfit die perfect past bij uitstraling. En steeds met een brede oprechte glimlach ! Een toptalent die Christiane !
Review door Phyllis op 2025-01-05
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk Super verkoopster Altijd plezierig om er te komen
Review door Danny op 2025-01-05
Steeds vriendelijk Super verkoopster Altijd plezierig om er te komen
Review door Danny op 2025-01-05
Scoremotivatie
Super vriendelijke behulpzame dame Geeft ook goed advies bij een keuze Zeker de moeite om langs te gaan
Review door Lea op 2025-01-04
Super vriendelijke behulpzame dame Geeft ook goed advies bij een keuze Zeker de moeite om langs te gaan
Review door Lea op 2025-01-04
Scoremotivatie
Mooie collecties en vriendelijke, behulpzame eiggenares
Review door An op 2025-01-04
Mooie collecties en vriendelijke, behulpzame eiggenares
Review door An op 2025-01-04
Scoremotivatie
Leuke, dame, helpt spontaan! Mooie collectie, ze haalt mij uit mijn comfortzone wat betreft kleding.
Review door Isabelle op 2025-01-04
Leuke, dame, helpt spontaan! Mooie collectie, ze haalt mij uit mijn comfortzone wat betreft kleding.
Review door Isabelle op 2025-01-04
Scoremotivatie
Steeds goede raad en goede bediening. Goede prijs en kwaliteitverhouding.
Review door Gilberte op 2025-01-03
Steeds goede raad en goede bediening. Goede prijs en kwaliteitverhouding.
Review door Gilberte op 2025-01-03
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk en behulpzaam , ik kom hier graag winkelen . Een zeer toffe madam.
Review door Marleen op 2025-01-02
Altijd super vriendelijk en behulpzaam , ik kom hier graag winkelen . Een zeer toffe madam.
Review door Marleen op 2025-01-02
Scoremotivatie
Modieuze boetiek met een supervriendelijke dame die haar klanten bij naam kent, en deskundig advies geeft!
Review door Rita op 2025-01-01
Modieuze boetiek met een supervriendelijke dame die haar klanten bij naam kent, en deskundig advies geeft!
Review door Rita op 2025-01-01
Scoremotivatie
Fantastische dame, ze is eerlijk en oprecht. Je komt met een goed gevoel thuis.
Review door Hilde op 2025-01-01
Fantastische dame, ze is eerlijk en oprecht. Je komt met een goed gevoel thuis.
Review door Hilde op 2025-01-01
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.