Mooie stijl van kleren de etalage is...
M
Marleen
2018-12-16
2018-12-16
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Mooie stijl van kleren de etalage is altijd heel mooi, ze geven je de tijd om te kiezen dringen niet aan,je kan er binnenlopen zonder iets te kopen en blijven altijd even vriendelijk. Maken ook tijd om een babbeltje te maken.Geven ook altijd eerlijk hun mening.Heel plezant om gaan te winkelen