G
Gerda
2025-01-08
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Zeer vriendelijke behulpzame dame , geeft met een vriendelijke uitleg een zeer correcte en mooie outfit zonder enige opdringerigheid . men krijgt ook een zeer mooie verpakking van een cadeaubon , en een mooie verpakking van je aankopen , wat voor mij ook echt wel belangrijk is . Zeer verzorgde uitstalraam , wat ook aanlokkelijk is . Voor mij is deze winkel een aanrader .

Schrijf zelf een review over Marjel Boetiek Meer info Marjel Boetiek »