Zeer vriendelijke behulpzame dame , geeft met...
G
Gerda
2025-01-08
2025-01-08
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke behulpzame dame , geeft met een vriendelijke uitleg een zeer correcte en mooie outfit zonder enige opdringerigheid . men krijgt ook een zeer mooie verpakking van een cadeaubon , en een mooie verpakking van je aankopen , wat voor mij ook echt wel belangrijk is . Zeer verzorgde uitstalraam , wat ook aanlokkelijk is . Voor mij is deze winkel een aanrader .