Christiane is een heel vriendelijke dame.Ze neemt...
M
Marie-Paule
2025-01-17
2025-01-17
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Christiane is een heel vriendelijke dame.Ze neemt tijd voor u en niets is te veel.Ze brengt zelf kledingstukken aan die bij jou passen.Ik ben er al vele jaren klant en zal dat ook blijven.Dikke duim voor Christiane.