Altijd vriendelijk, staat de klant altijd bij...
N
Nicole
2025-01-07
2025-01-07
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, staat de klant altijd bij met raad en daad .Altijd gezellig shoppen.