Ontdek de reviews van klanten van Haarmode Karin voor Hem en Haar in Kampenhout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Topkapster!... 10 Review door Sabine op 2018-12-20
Altijd tof bij Haarmode Karin.... 10 Review door Sabine op 2018-12-20
Leuke babbel, tasje koffie en le... 8,5 Review door Johnny op 2018-12-18
Ken haar vak. Gezellige babbel,... 8,7 Review door Johnny op 2018-12-18
Superleuke dame, mooi kapsel ste... 9 Review door Martine op 2018-12-12
altyd vriendelijk... 10 Review door Serge op 2018-12-11
Zeer vriendelijk en behulpzaam.... 8 Review door Gerda op 2018-12-09
Super lieve en goede kapster!!... 10 Review door Lenka op 2018-12-02
Altijd vriendelijk, leuke sfeer.... 10 Review door Nicky op 2018-12-01
Klantvriendelijkheid top goede k... 10 Review door Marc op 2018-11-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.