Ontdek de reviews van klanten van Nice To Frame in Kapellen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
fantastische bediening

Review door Dries op 2017-01-06
Scoremotivatie
Naast vriendelijk ook rustig en de tijd nemend om met de klant de juiste keuze te maken.

Review door Kris op 2017-01-06
Scoremotivatie
Super vriendelijk, heel vlot en correct

Review door Jozef op 2017-01-06
Scoremotivatie
klantvriendelijk

Review door Kim op 2017-01-04
Scoremotivatie
goede service - klantvriendelijk

Review door Wieland op 2017-01-04
Scoremotivatie
veel individuele aandacht, vriendelijke bediening, correct

Review door Daisy op 2017-01-04
Tips voor de handelaar
Toffe man, geen opmerkingen / aanbevelingen

Review door Marc op 2017-01-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk

Review door Axel-carel op 2017-01-02
Scoremotivatie
bereidwilligheid

Review door Eduard op 2016-12-29
Scoremotivatie
service is 100% altijd vriendelijk en altijd heel goed advies

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Nicole op 2016-12-28
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.