Ontdek de reviews van klanten van Abaris Dierenartsenpraktijk in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Abaris, goede service met het beste voor de dieren

Review door Ellen op 2020-12-30
Scoremotivatie
Steeds SUPER vriendelijk, nemen de tijd om naar je te luisteren en sturen je niet zomaar weg zonder goede informatie over je dier.

Review door Luc op 2020-11-24
Scoremotivatie
Heel vriendelijk

Review door Mohamed op 2020-10-08
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Hajar op 2020-10-09
Scoremotivatie
Uitstekende service

Review door Enzo op 2020-10-09
Scoremotivatie
Diervriendelijke praktijk, fijne dierenartsen

Review door Lucinde op 2019-08-08
Scoremotivatie
ze zijn daar altijd vriendelijk en als je met vragen zit kan je er altijd terecht.

Review door Lemmens op 2016-12-07
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst, veel uitleg

Tips voor de handelaar
nvt

Review door Lize op 2016-01-11
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk

Review door Martine op 2016-01-04
Scoremotivatie
super veearts met steeds zeer goede verzorging voor onze hond zoë

Review door Karine op 2015-12-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.