Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Wax in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Hey Stefaan, dank je voor al die goede zorgen al al die jaren ! Ik wens je een fijn, warm en gezellig eindejaar ! Els

Review door Els op 2022-12-24
Scoremotivatie
Beste Vrienden ik wens jullie van harte prettige Feestdagen en denk aan jullie allemaal!\r\nHartelijk bedankt!

Review door Josie op 2022-12-23
Scoremotivatie
Fijne, warme Kerstdagen en veel hoop op een beter jaar in 2021 !

Review door Els op 2020-12-20
Scoremotivatie
Goede kapper! Voldoet aan mijn haarwensen.

Review door Cathy op 2020-12-20
Scoremotivatie
Ik hoop in 2021 wat vaker te kunnen komen dan in 2020! Veel moed nog, volhouden en alles komt goed. Beste wensen voor jou, je familie en je team. Greet

Review door Greet op 2020-12-20
Scoremotivatie
Stefaan,\r\nIk wens jullie een hoopvol en gezond 2021.\r\nHopelijk kunnen we heel vlug terug naar je kapsalon komen. \r\nIk mis mijn maandelijks verwenmoment. \r\nNog veel moed de komende weken!

Review door Tania op 2020-12-20
Scoremotivatie
Of je komt voor een knipbeurt of een uitgebreide behandeling van uw haar... alles is even fijn en goed verzorgd, met de glimlacht en een praatje. Ik hoop dat je vlug terug open mag Stefaan, want alles was heel coronaproof bij jou. Ik versta echt niet waarom je niet mag open gaan. Ik wens je een beter jaar 2021!

Review door Jeanne op 2020-12-19
Scoremotivatie
Je bent er altijd welkom, of je voor veel of weinig werk binnenkomt. En de zorg voor iedereen is optimaal!\r\nProficiat en doe zo voort, met een vriendelijk woord, met belangstelling en een goed humeur.\r\nVoor jullie is de klant koning!!!

Review door Jeanne op 2019-12-21
Scoremotivatie
Veel succes in het komende jaar en knip niet te veel meer in eigen vingers.

Review door Martine op 2019-12-21
Scoremotivatie
Dank u voor de steeds hartelijke ontvangst. Mijn maandelijks verwenmoment!\r\nDe beste wensen voor 2020!

Review door Tania op 2019-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.