Ontdek de reviews van klanten van Wildenborgh Piano's in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Thank you for whatever this gift... 9,7 Review door Tavitian op 2019-12-21
Prettige feestdagen!... 10 Review door op 2019-12-20
Prima service en heel vriendelij... 10 Review door Nina op 2019-12-18
Doe zo verder... 9 Review door Edwin op 2019-12-16
Erg vriendelijke en professionel... 8 Review door Cornelis op 2019-11-27
Een echte professional. Hij geef... 10 Review door Dominique op 2019-11-25
Maarten doet zijn vak met hart e... 10 Review door op 2019-11-06
Maarten houdt van zijn vak en he... 10 Review door Lennard op 2018-11-15
Neemt zijn tijd... 5 Review door Bruno op 2018-06-20
Telefonisch contact... 0 Review door Eddy.sermeels@gmail.com op 2018-06-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.