Ontdek de reviews van klanten van Haarmode In in Londerzeel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Bedankt voor de fantastische service. Ik kijk ernaar uit om weer door jullie verwend te worden.

Review door Christine op 2020-12-21
Scoremotivatie
Prettig Eindejaar🙂

Review door Rosalie op 2020-12-21
Scoremotivatie
Ik wens jullie een fantastisch 2021!!!

Review door Kristina op 2020-12-21
Scoremotivatie
na covid zien we elkaar wel terug.

Review door Gerdje op 2020-12-21
Scoremotivatie
Fijne feestdagen, we missen jullie!!!

Review door Marina op 2020-12-21
Scoremotivatie
Ik wens jullie veel mooie, warme en gezellige dagen in 2020!..

Review door Kristina op 2019-12-22
Scoremotivatie
Dank je wel en doe zo voort !\r\nGroetjes,\r\nMila, Manon, Elsie & Evert

Review door Evert op 2019-12-01
Scoremotivatie
De shampoo ruikt lekker.

Review door Peter op 2019-11-23
Scoremotivatie
Altijd goed gezind. Bruikbare tips en je komt als herboren buiten.

Review door Christine op 2019-11-23
Scoremotivatie
Supervriendelijk, het volledige team !

Review door Karen op 2019-11-16
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.