I
Isabelle
2019-10-16
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Vriendelijk zaakvoerder en personeel. Heel lekker om er te eten zowel lunch als wafels, pannekoeken..... Proficiat ook met de vernieuwde zaak, het is prachtig.

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »