Reviews voor La Dolce Vita
Ontdek de reviews van klanten van La Dolce Vita in Maldegem.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ik heb hier het beste slaatje ooit gegeten: salade met scampi en spek, met overheerlijke gestoomde appeltjes, sappige worteltjes en allerlei verse groentjes.
Review door Julie op 2026-06-09
Ik heb hier het beste slaatje ooit gegeten: salade met scampi en spek, met overheerlijke gestoomde appeltjes, sappige worteltjes en allerlei verse groentjes.
Review door Julie op 2026-06-09
Scoremotivatie
Fantastische plek met overheerlijk eten. We gaan hier zeer voldaan naar buiten.
Review door Valérie op 2026-06-09
Fantastische plek met overheerlijk eten. We gaan hier zeer voldaan naar buiten.
Review door Valérie op 2026-06-09
Scoremotivatie
Heel vriendelijk mensen en lekker gegeten Bedankt
Review door Catherine op 2026-05-13
Heel vriendelijk mensen en lekker gegeten Bedankt
Review door Catherine op 2026-05-13
Scoremotivatie
Personeel zeer vriendelijk en het eten lekker en veel
Review door Dorine op 2026-04-20
Personeel zeer vriendelijk en het eten lekker en veel
Review door Dorine op 2026-04-20
Scoremotivatie
En wat hebben we weer lekker gegeten, en vriendelijk bediend geweest ook !
Review door Geert op 2025-12-28
En wat hebben we weer lekker gegeten, en vriendelijk bediend geweest ook !
Review door Geert op 2025-12-28
Scoremotivatie
Heerlijke keuken! En zeer vriendelijk qua bediening ook!
Review door Geert op 2025-12-28
Heerlijke keuken! En zeer vriendelijk qua bediening ook!
Review door Geert op 2025-12-28
Scoremotivatie
Altijd lekker en vers! Pluim voor de bediening, steeds vriendelijk !
Review door Geert op 2025-12-28
Altijd lekker en vers! Pluim voor de bediening, steeds vriendelijk !
Review door Geert op 2025-12-28
Scoremotivatie
Zeer lekker en altijd heel vriendelijke bediening, we komen hier graag !
Review door Ilse op 2025-12-28
Zeer lekker en altijd heel vriendelijke bediening, we komen hier graag !
Review door Ilse op 2025-12-28
Scoremotivatie
Topadresje om lekker in ontspannen sfeer te lunchen!
Review door Louise op 2025-12-28
Topadresje om lekker in ontspannen sfeer te lunchen!
Review door Louise op 2025-12-28
Scoremotivatie
We hebben een leuk en gezellig lunchadresje gevonden, en personeel is heel vriendelijk en behulpzaam !
Review door Ilse op 2025-12-27
We hebben een leuk en gezellig lunchadresje gevonden, en personeel is heel vriendelijk en behulpzaam !
Review door Ilse op 2025-12-27
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.