Reviews voor La Dolce Vita
Ontdek de reviews van klanten van La Dolce Vita in Maldegem.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Perfecte bediening en heel vriendelijk personeel. Een plaats om terug te komen en vrienden mee te nemen.
Review door Silas op 2023-04-10
Perfecte bediening en heel vriendelijk personeel. Een plaats om terug te komen en vrienden mee te nemen.
Review door Silas op 2023-04-10
Scoremotivatie
Bij La Dolce vita in Maldegem wordt je altijd heel vriendelijk ontvangen, krijg je heel lekker eten en je vraagt nooit iets teveel. Bij Tessa en haar personeel voel je je echt op je gemak, altijd bereid voor een babbel. Kortom ik voel mij er als een visje in het water en het is er altijd reuze gezellig 🥰🥰🥰
Review door Myriam op 2023-03-29
Bij La Dolce vita in Maldegem wordt je altijd heel vriendelijk ontvangen, krijg je heel lekker eten en je vraagt nooit iets teveel. Bij Tessa en haar personeel voel je je echt op je gemak, altijd bereid voor een babbel. Kortom ik voel mij er als een visje in het water en het is er altijd reuze gezellig 🥰🥰🥰
Review door Myriam op 2023-03-29
Scoremotivatie
Een heel goede ontvangst en heel vriendelijke bediening het eten heel lekker en goed verzorgd het kan niet beter doe zo voort jullie komen heel ver ik raad jullie aan iedereen aan kan niet meer zeggen het is er Super .vele groetjes van een heeeeel tevreden klant.
Review door Magdalena op 2023-01-18
Een heel goede ontvangst en heel vriendelijke bediening het eten heel lekker en goed verzorgd het kan niet beter doe zo voort jullie komen heel ver ik raad jullie aan iedereen aan kan niet meer zeggen het is er Super .vele groetjes van een heeeeel tevreden klant.
Review door Magdalena op 2023-01-18
Scoremotivatie
Super goed bezig, heel vriendelijk, heel sympathiek, altijd correct, snelle service. Doe zo voort ??
Review door Robin op 2023-01-09
Super goed bezig, heel vriendelijk, heel sympathiek, altijd correct, snelle service. Doe zo voort ??
Review door Robin op 2023-01-09
Scoremotivatie
Hierbij een review, daar het een topteam is, altijd welkom, heerlijke gerechten, Gezellig vertoeven,
Review door Tessa op 2023-01-06
Hierbij een review, daar het een topteam is, altijd welkom, heerlijke gerechten, Gezellig vertoeven,
Review door Tessa op 2023-01-06
Scoremotivatie
Doe zo verder we zijn altijd welkom is het druk of niet je bent altijd even vriendelijk altijd tijd om even te vragen hoe het gaat zou zeggen hou het zo vol veel zaken hebben geen tijd voor een praatje en als klant doet dit wel deugd succes nog
Review door MARC op 2022-12-18
Doe zo verder we zijn altijd welkom is het druk of niet je bent altijd even vriendelijk altijd tijd om even te vragen hoe het gaat zou zeggen hou het zo vol veel zaken hebben geen tijd voor een praatje en als klant doet dit wel deugd succes nog
Review door MARC op 2022-12-18
Scoremotivatie
super bezig, warme chocomel vers gemaakt was heerlijk, super aangename bediening, ik kom zeker terug groetjes Morgane
Review door Morgane op 2022-12-06
super bezig, warme chocomel vers gemaakt was heerlijk, super aangename bediening, ik kom zeker terug groetjes Morgane
Review door Morgane op 2022-12-06
Scoremotivatie
Altijd de vriendelijkste bediening! Super gezellig om hier te zitten, zowel zomer als winter❤️
Review door Maaike op 2022-11-15
Altijd de vriendelijkste bediening! Super gezellig om hier te zitten, zowel zomer als winter❤️
Review door Maaike op 2022-11-15
Scoremotivatie
Wat ik, van buitenaf gezien, niet kon beseffen...: Wat een fijne plek hier om te zitten...vriendelijke, huiselijke sfeer...tafels worden direct proper afgeruimd, stoelen met zachte zitkussens, mooie 'bar'...er hing een sfeer van 'thuiskomen'...waardoor we ons al vlug helemaal op ons gemak voelden... onze bestelling werd vlotjes opgenomen...en...wat je dan geserveerd krijgt: dranken op perfecte temperatuur?, versnaperingen die op zich al een streling voor het oog waren en daarna ook nog een plezier voor onze smaakpapillen! En door de ongedwongen vriendelijkheid van de mensen die hier werken krijg je een soort familiegevoel...Kortom, hier krijg je een echte 'Dolce Vita' ervaring in Maldegem???....dus, wie aan zichzelf of een ander enige tijd 'het goede leven' cadeau wil doen, hier is de plek...ge zult het u niet beklagen...
Review door Vera op 2022-11-01
Wat ik, van buitenaf gezien, niet kon beseffen...: Wat een fijne plek hier om te zitten...vriendelijke, huiselijke sfeer...tafels worden direct proper afgeruimd, stoelen met zachte zitkussens, mooie 'bar'...er hing een sfeer van 'thuiskomen'...waardoor we ons al vlug helemaal op ons gemak voelden... onze bestelling werd vlotjes opgenomen...en...wat je dan geserveerd krijgt: dranken op perfecte temperatuur?, versnaperingen die op zich al een streling voor het oog waren en daarna ook nog een plezier voor onze smaakpapillen! En door de ongedwongen vriendelijkheid van de mensen die hier werken krijg je een soort familiegevoel...Kortom, hier krijg je een echte 'Dolce Vita' ervaring in Maldegem???....dus, wie aan zichzelf of een ander enige tijd 'het goede leven' cadeau wil doen, hier is de plek...ge zult het u niet beklagen...
Review door Vera op 2022-11-01
Scoremotivatie
super vriendelijk personeel heel gezellig om daar te zitten heel lekker eten veel keuze aan de kaart
Review door Frieda op 2022-10-31
super vriendelijk personeel heel gezellig om daar te zitten heel lekker eten veel keuze aan de kaart
Review door Frieda op 2022-10-31
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.