Ontdek de reviews van klanten van La Dolce Vita in Maldegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Onverwachts hier beland . Super vriendelijk onthaald . Heerlijke Croq zalm/kaas en sla melange. Lekkere koffie en smaakvolle appeltaart met ijs en slagroom . Missie geslaagd👍

Review door Werner op 2025-06-27
Scoremotivatie
Geweldig, Wij komen elke maandag als de markt is, we genieten dan van een super ontbijt, super kwaliteit eten en een hele mooie prijs Gewoon komen proef het zelf, en je gaat nooit meer weg. Bedankt toppers Familie Borgonjon willemsen

Review door Andy op 2025-06-15
Scoremotivatie
Super, We komen hier al bijna 10 jaar, mijn vrouw en ik, kennen Tessa’s mama en is zelfs verre familie van mij, We worden hier bedient als koning en koningin Niks is te moeilijk en alles kan, als je het maar netjes vraagt komt alles goed, We gaan hier nog altijd terug komen, Toppers Groetjes Andy en Fenna en de kids

Review door Andy op 2025-06-15
Scoremotivatie
Dolce vita is super, Het eten is super leuker, en leuke prijs ( leuk voor de portemonnee) Het is als of je familie bent, je wordt altijd heel warm onthaald, en ze zorgen dat je een leuke dag, avond hebt, wij komen hier al 10 jaar en langer is zou zeggen allen er heen Groetjes Fenna willemsen

Review door Fenna op 2025-06-15
Scoremotivatie
Altijd lekker en heel vriendelijk personeel uitgebreide kaart. Ook al ben je vroeger, ze maken toch die overheerlijke bolletjeswafels!

Review door Isabelle op 2025-06-12
Scoremotivatie
Lekker,vlug,gezond en supervriendelijk! Met de glimlach en tijd voor een babbel. Oprechte interesse!

Review door Dominique op 2025-06-09
Scoremotivatie
Voor het eerst deze zomer eens gestopt om een broodje te eten op het terras. get was alsof we daar reeds jaren langskwamen TOP

Review door Lilianneken op 2025-05-27
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk!! Als je ergens nog niet geweest bent en je zoekt iets, dit is het. Zoek niet verder.

Review door Jesper op 2025-05-27
Scoremotivatie
Super vriendelijke bediening, vlot, correct en natuurlijk overheerlijk eten!!

Review door Jelle op 2025-05-24
Scoremotivatie
Super toffe bediening - mooie borden en heel lekker. Echt een aanrader. We waren met de fiets op pad en zullen zeker terugkomen

Review door op 2025-05-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.