Ontdek de reviews van klanten van La Dolce Vita in Maldegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
We kwam tegen sluitingstijd aan de deur maar mochten gelukkig nog avond eten bestellen. Heel lekkere pasta en zeer vriendelijke bediening!!

Review door Yvonne op 2021-12-28
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst. Altijd lekker en meer dan voldoende. Net interieur.

Review door Lies op 2021-12-10
Scoremotivatie
Op 9/12/2021 op het onverwachts binnen gestapt na een begrafenis te Maldegem. Zeer vriendelijke en correcte bediening bij de uitbaatster en daarbij ook nog eens zeer lekker gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens een fietstocht of dergelijke plannen in de streek!

Review door Luc op 2021-12-10
Scoremotivatie
Vriendelijke en vlotte bediening. Ruime keuze in produkten. Een aanrader !!!!!!

Review door Patrick op 2021-10-21
Scoremotivatie
super vriendelijk personeel en lekker om te eten en gezellig om te zitten

Review door Kristof op 2021-10-16
Scoremotivatie
Ben je in Maldegem en wil je iets eten of drinken, een snelle hap of een stoere maaltijd? Het maakt niet uit hoe laat het is, tot 18u kun je terecht bij La Dolce Vita. Je wordt er met open armen ontvangen. Het eten is er zeer lekker en je wordt bediend door twee vriendelijke dames waarvoor geen moeite teveel is. Mis je of wil je iets, vraag het en je krijgt het met de glimlach. Dus, fietsliefhebbers, noteer deze zaak in jouw contactenlijst. Bovendien is er een leuk terras aanwezig bij mooi weer met zicht op de markt. Zo'n zaak met zo'n bediening mag er in iedere gemeente of stad bestaan. Wat wil een bourgondiër nog meer.

Review door Patrick op 2021-08-29
Scoremotivatie
Wat een verrassing! Een heerlijk terras buiten! Een lekkere menukaart! En enthousiast personeel! Wat wil je nog meer ... Wij komen zeker terug! Veel succes en nogmaals dank! A&A Den Haag/NL

Review door Axel op 2021-08-21
Scoremotivatie
Toffe, gezellige zaak lekker eten en vriendelijke bediening

Review door Stefanie op 2021-06-19
Scoremotivatie
Heel lekkere Bubbelwafels, zeer vriendelijke mensen

Review door Jacques op 2021-06-19
Scoremotivatie
Goede service, vriendelijke bediening, lekker eten

Review door Maaike op 2021-06-19
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.