Ontdek de reviews van klanten van La Dolce Vita in Maldegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Toffe & vriendelijke mensen, zeer lekker om te eten en zeker meer dan voldoende. Wij komen zeker en vast nog terug!

Review door Anja op 2024-06-24
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen en super voor te eten superleuke sfeer bij Tessa en Maaike grts Anja en Nick

Review door Nick op 2024-06-24
Scoremotivatie
Geweldige lunch gisteren in Maldegem bij het restaurant La Dolce Vita. Ik koos voor een heerlijke croque-monsieur met een frisse salade die ik tot op het laatste blaadje opgegeten heb! En voor mijn vrouw twee Mikado crêpes met een heerlijke warme chocolademelk die heerlijk waren . Wat kan er beter zijn? We waren nog niet eerder in Maldegem geweest en komen graag nog eens terug! Evrard Janssens

Review door Evrard op 2024-06-23
Scoremotivatie
Geweldige lunch gisteren in Maldegem bij het restaurant La Dolce Vita. Mijn man had een heerlijke croque-monsieur met een frisse salade die hij tot op het laatste blaadje verslond! En voor mij, lekkere Mikado pannenkoeken met heerlijke warme chocolade. Wat kan er beter zijn? We waren nog niet eerder in Maldegem geweest en komen graag nog eens terug! Gaëtane Janssens

Review door Gaëtane op 2024-06-23
Scoremotivatie
De bediening was heel vlot en de mensen dat ze werken heel vriendelijk . De porties zijn ruim genoeg en de prijzen zeer schappelijk . Het is er gezellig vertoeven .

Review door Heidi op 2024-06-08
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, lekker eten. Niets dan lof! Een gezellig buitenterras, steeds veel volk, de ijsjes en reuzewafels zijn super lekker, net als de salades en heerlijke hapjes !

Review door Marie Paul op 2024-06-07
Scoremotivatie
Goed service en vriendelijk in restaurant aan de marktplein lekkere pannenkoek en appeltaart super lekker en snel bediening Voor onze groep van veertien personen ……………………………………………………..,,,..,,…,…,,.

Review door Marleen op 2024-06-06
Scoremotivatie
Heel erg verzorgd en heel lekker vriendelijke bediening altijd klaar voor een babbel en vlugge bediening

Review door Martine op 2024-06-03
Scoremotivatie
Een héél lekker slaatje met geitenkaas en scampi gegeten. Hebben niet lang moeten wachten tot het klaar was. De bediening was super vriendelijk.

Review door Johan op 2024-06-01
Scoremotivatie
Onze 1e keer in deze zaak. Het was een zeer vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was ook heel lekker. Komen zeker nog terug!

Review door Nadine op 2024-06-01
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.