M
Marijke
2025-08-17
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
Wij waren er met de fietstocht van de ceravenoten,de bediening was dik,in orde en de uitbaatster en personeel waren heel vriendelijk! Voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »