A
Anny
2025-09-12
4.1 Beoordeling van 4.1/5

Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen en de bediening was in orde. Het is ook een mooie locatie , de uitbaatster nam de tijd om een praatje te slaan en gaf ons info over de toeristische troeven van de streek. We komen zeker eens of meerdere keren terug

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »