N
Nadine
2024-06-01
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Onze 1e keer in deze zaak. Het was een zeer vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was ook heel lekker. Komen zeker nog terug!

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »