E
Evrard
2024-06-23
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Geweldige lunch gisteren in Maldegem bij het restaurant La Dolce Vita. Ik koos voor een heerlijke croque-monsieur met een frisse salade die ik tot op het laatste blaadje opgegeten heb! En voor mijn vrouw twee Mikado crêpes met een heerlijke warme chocolademelk die heerlijk waren . Wat kan er beter zijn? We waren nog niet eerder in Maldegem geweest en komen graag nog eens terug! Evrard Janssens

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »